Centrum pomocy
w razie pytań służymy pomocą!
Najczęsciej zadawane pytania (FAQ)
Po zaksięgowaniu wpłaty dostęp do kursu otrzymasz niezwłocznie, maksymalnie do 3 dni roboczych
Podczas składania zamówienia tworzone jest jednocześnie konto użytkownika poprzez, które uzyskasz dostęp do kursów w formie wpisów na stronie. Na podany podczas składania zamówienia adres mailowy otrzymasz wiadomość z odnośnikiem. Po jego kliknięciu będzie możliwość ustawienia hasła do Twojego konta użytkownika.
Status zamówienia możesz śledzić wchodząc na swoje konto w wybierając w menu bocznym zakładkę „Zamówienia”.
Poniżej objaśnienia statusów:
- Wstrzymane (oczekujące na płatność) – to oznacza, że czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie. Pamiętaj, że księgowanie wpłat odbywa się w ramach tzw. sesji ELIXIR. Jeśli chcesz sprawdzić kiedy dotrze do nas przelew wejdź na stronę https://kiedykasa.pl/. Nasze konto znajduje się w mBANKu.
- Zrealizowane – to oznacza, że zaksięgowaliśmy Twoją i wpłatę i masz już dostęp do kursu w zakładce „Zakupione kursy” na Twoim koncie.
- Anulowano – to oznacza, że w ciągu 7 dni roboczych nie otrzymaliśmy przelewu od Ciebie i Twoje zamówienia zostało anulowane.
Dostęp do kursu w formie wpisu znajdziesz w zakładce „Zakupione kursy” po zalogowaniu na Twoim koncie.
Zwroty
Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Podczas składania zamówienia wyrażasz zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie treści cyfrowej oraz przyjmujesz do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem utracisz prawo do odstąpienia umowy i zwrotu wpłaconej kwoty.
Niezwłocznie napisz do nas na adres: dostepnosccyfrowa@tzelichowski.pl
Tak, jeśli nie zostało jeszcze zrealizowane zamówienie jest możliwość anulowania zamówienia i zwrotu całości środków.